2015年2月3日火曜日

ボランティア初参加

本日は、ウクレレのボランティア軍団「風と羽の会」に初参加させていただき、杉並区 高円寺の重度重複障害者施設『交流ミニ・コンサート』に出演いたしましたー!
Today, for the first time, I took part in a volunteer activity group, which is called"KAZE TO HANE NO KAI",and I had a gig at an institution of the heavily handicaped people.

感無量でした!
I got extremely happy!

お客様との波長(ヴァイブレーション)を合わせることを主眼に演奏し、派手かつ慎重なパフォーマンスをこころがけましたが、みなさまのとてもステキな笑顔と声援にノリまくれました!
I was concentrated to give them my best music and they responded to me with thier wonderful smiles!


音楽の力ってホントに凄いです!
Music has such a power!
 

0 件のコメント:

コメントを投稿